ODGOVORNO IGRANJE


Igre na sreću uzbudljiva su razonoda u slobodno vrijeme, međutim mogu postati strast koju nije moguće kontrolirati pa priređivač Adria Casino d.o.o. prilikom priređivanja igara na sreću ili u poslovnicama ili putem online kanala, posebnu pažnju posvećuje načelima društveno odgovornog priređivanja igara na sreću.

 

Kako se radost i uzbuđenje ne bi pretvorili u ovisnost molimo vas da:

 

  • Unaprijed odredite iznos koji ste spremni uložiti u igre na sreću, te neovisno o dobitku ili gubitku prestanite igrati
  • Nemojte igrati ako vam financijske prilike to ne dopuštaju
  • Nemojte igrati sa ušteđevinom, novcem koji ste namijenili za nešto drugo ili se radi igara na sreću dodatno zaduživati
  • Igrama na sreću nemojte nastojati prevladati neugodne osjećaje ili stres.

 

Gubitak kontrole u igrama na sreću unosi razdor u osobna, obiteljska ili poslovanja okruženja te se sastoji od čestih, ponavljanih epizoda kockanja koje prevladavaju na štetu socijalnih, radnih, materijalnih I obiteljskih vrijednosti.

 

Zaposlenici Adria Casino d.o.o. su obučeni da u svom svakodnevnom kontaktu sa Igračima komuniciraju odgovorno i da budu svjesni opasnosti o razvoju ovisnosti te da imaju mogućnost prepoznati problematično ponašanje.

 

Tvrtka Adria Casino d.o.o. štiti i informira igrače o mogućem štetnom utjecaju igranja te samom prevencijom pokušava smanjiti ili spriječiti širenje istoga. Prevencija se provodi kroz mogućnost samoisključenja i zatvaranja računa. Zahtjev za zatvaranje računa možete naći ovdje, a unutar samog korisničkog računa putem kojeg je omogućeno da Igrač samostalno uredi postavke i odredi najviši iznos koji može uplatiti unutar određenog vremenskog razdoblja (ograničenje uloga), odnosno može odrediti najviši iznos gubitka koji može pretrpjeti u određenom periodu kao i ograničenje depozita.

 

Međutim, ukoliko usprkos svemu navedenome, imate osjećaj da gubite kontrolu nad svojim ponašanjem, molimo da se obratite:

 

KLOK (Klub ovisnika o kockanju)

Prof.dr.sc. Zoran Zoričić, specijalist psihijatar, stručnjak za bolesti ovisnosti

Helpline telefon: 0800 7888

Email: [email protected]

 

ZAGREB

KBC Sestre milosrdnice,

Vinogradska cesta 29, Zagreb

Klinika za psihijatriju

01/3787-111

 

RIJEKA

Nastavni zavod za javno zdravstvo

Primorsko-goranske županije,

Kalvarija 8, Rijeka

Odsjek za izvanbolničko liječenje bolesti ovisnosti

051/327-160

 

OSIJEK

Zavod za javno zdravstvo Osiječko-baranjske županije,

Centar za zdravstvenu zaštitu mentalnog zdravlja, prevenciju i izvanbolničko liječenje ovisnosti,

Drinska 8, Osijek

031/304-455


TEST SAMOPROCJENE


Pregled vlastitih navika igranja pruža Vam priliku da razmislite i prepoznate poteškoće prije nego što postanu problem. Niže se nalazi samoprocjena koja će Vam pomoći da napravite tu analizu.


Uzimajući u obzir zadnjih 12 mjeseci, odgovorite s ‘da’ ili ‘ne’ na svako od ovih pitanja:

  1. Jeste li imali potrebu za kockanjem sa sve većim iznosima novca kako biste dostigli željeno uzbuđenje?
  2. Jeste li osjećali nemir ili razdražljivost pri pokušaju smanjivanja ili prestanka s kockanjem?
  3. Jeste li imali ponovljena neuspješna nastojanja kontroliranja, smanjivanja ili prestanka kockanja?
  4. Jeste li često bili zaokupljeni kockanjem (npr. neprestano razmišljanje o proživljenim doživljajima kockanja u prošlosti, planiranje sljedećih pothvata, razmišljanje o načinima kako priskrbiti novac za kockanje)?
  5. Jeste li ste često kockali kada ste se osjećali loše (npr. kada ste se osjećali bespomoćno, tjeskobno, depresivno i slično)
  6. Nakon što ste na kocki izgubili novac, jeste li se često vraćali drugi dan da ga nadoknadite („lovili“ ste vlastite dugove)?
  7. Jeste li lagali kako biste prikrili veličinu uključenosti u kocku?
  8. Jeste li ugrozili ili izgubili važnu vezu, posao, obrazovne ili poslovne prilike zbog kockanja?
  9. Jeste li se oslanjali na druge kako biste nabavili novac kojim biste si olakšali tešku financijsku situaciju uzrokovanu kockanjem?

 

Ako ste odgovorili sa ‘da’ na četiri (ili više ovih) pitanja, možda imate problema s prekomjernim igranjemi preporučujemo Vam da razmislite o primjeni ograničenja na vlastiti račun ili primjenu samoisključenja, kao i da razgovarate s nekime o svojim odgovorima.

 

Ako želite ograničiti svoj račun ili primijeniti samoisključenje, možete ga postaviti na vlastitom računu nakon što se prijavite. Više informacija o znakovima problema s prekomjernim igranjem i kako potražiti pomoć možeš pronaći u nastavku.

 

[Test DSM-5 Kriteriji dijagnoze: Poremećaj kockanja (poglavlje 312.31)]




Na temelju Zakona o igrama na sreću (NN 87/09, 35/13, 158/13, 41/14, 143/14, 114/22 i 72/25) I Uredbe , Uprava društva ADRIA CASINO d.o.o., Dubečka 1, 10000 Zagreb, OIB 90180501899, 27.10.2025. godine donosi sljedeći

 

 

ODGOVORNO IGRANJE


1. Svrha i cilj akta

Ovim internim aktom Adria Casino d.o.o. utvrđuje pravila i mjere kojima se promiče odgovorno igranje, sprječava razvoj ovisnosti o igrama na sreću te osigurava zaštita igrača u skladu sa Zakonom o igrama na sreću i pratećim propisima Republike Hrvatske.

Cilj akta je osigurati da svi zaposlenici i suradnici tvrtke postupaju u skladu s načelima odgovornog priređivanja igara te da se igračima pruže jasne informacije i mogućnost samostalne zaštite od štetnih posljedica igranja.

 

 

2. Načela odgovornog igranja

Adria Casino d.o.o. promiče načela odgovornog igranja koja uključuju:

 

  • svjesno i umjereno sudjelovanje u igrama na sreću,
  • zabranu sudjelovanja maloljetnih osoba,
  • zaštitu osobnih podataka i privatnosti igrača,
  • informiranje igrača o rizicima povezanima s igrama na sreću,
  • omogućavanje mjera samokontrole i samoisključenja.

 

 

3. Postupak isključenja igrača

Igrač koji sudjeluje u igrama u casinu I igrama na automatima može zatražiti isključenje iz igre podnošenjem zahtjeva priređivaču putem obrasca za isključenje, pisanim ili elektroničkim putem, kao i elektroničkim putem neposredno u registar isključenih igrača.

Igrač može zatražiti privremeno ili trajno isključenje iz sudjelovanja u igrama na sreću koje priređuje Adria Casino d.o.o., i to:

 

  • osobno u poslovnicama (automat klub, casino),
  • putem elektroničke pošte ili korisničkog računa za online casino.

 

Zahtjev se podnosi putem “Obrasca za isključenje igrača”, koji je dostupan igračima:

 

  • na recepciji/blagajni automat kluba i casina,
  • informiranje igrača o rizicima povezanima s igrama na sreću,
  • na internetskoj stranici Adria Casino d.o.o.

 

Obrazac za isključenje iz igara na sreću iz ove točke mora sadržavati sljedeće podatke:

 

  • 1. ime i prezime igrača
  • 2. OIB igrača
  • 3. e-mail igrača ili adresu prebivališta/boravišta ukoliko osoba ne posjeduje adresu elektroničke pošte
  • 4. vremensko trajanje isključenja (tri mjeseca neopozivo/ šest mjeseci/ jedna godina/ tri godine/ pet godina/ trajno).

 

Zahtjev za opoziv isključenja iz igre igrač može podnijeti elektroničkim putem neposredno u registar isključenih igrača i to najranije po isteku 3 mjeseca od trenutka isključenja.

Zaposlenici su dužni pružiti igraču sve potrebne informacije o postupku isključenja te postupati povjerljivo i u skladu s propisima o zaštiti osobnih podataka.

Adria Casino d.o.o. će odmah po zaprimljenom zahtjevu igrača za isključenje, upoznati igrača sa obrascem , dati mu uputu oko potpisivanja suglasnosti za upis u Registar isključenih i po uredno ispunjenom i dostavljenom/predanom zahtjevu od strane igrača, pristupiti upisu njegovih podataka i suglasnosti u Registar isključenih igrača. Sukladno Pravilnik o prostornim i tehničkim uvjetima za priređivanje igara na sreću u casinima, na automatima i uplatnim mjestima kladionica, igrač bi odmah po unesenim podacima u Registar trebao dobiti sustavni mail o istome.

 

 

4. Edukacija zaposlenika

Zaposlenici Adria Casino d.o.o. koji su u izravnom kontaktu s igračima dužni su proći osnovnu obuku o odgovornom igranju, prepoznavanju znakova rizičnog ponašanja te o postupcima informiranja i upućivanja igrača na dostupne oblike pomoći.

 

 

5. Informiranje igrača

Tvrtka će u svim svojim poslovnicama i na mrežnim stranicama objaviti:

 

  • osnovne informacije o odgovornom igranju,
  • kontakt podatke ustanova koje pružaju savjetovanje i pomoć osobama s problemom ovisnosti,
  • Obrazac za isključenje igrača kao prilog ovom aktu

 

 

6. Test samoprocjene i kontakt podaci za pomoć

Test samoprocjene za igrače dostupan na našim web stranicama je slijedeći:

Pregled vlastitih navika igranja pruža Vam priliku da razmislite i prepoznate poteškoće prije nego što postanu problem. Niže se nalazi samoprocjena koja će Vam pomoći da napravite tu analizu.

Uzimajući u obzir zadnjih 12 mjeseci, odgovorite s ‘da’ ili ‘ne’ na svako od ovih pitanja:

 

1. Jeste li imali potrebu za kockanjem sa sve većim iznosima novca kako biste dostigli željeno uzbuđenje?

2. Jeste li osjećali nemir ili razdražljivost pri pokušaju smanjivanja ili prestanka s kockanjem?

3. Jeste li imali ponovljena neuspješna nastojanja kontroliranja, smanjivanja ili prestanka kockanja?

4. Jeste li često bili zaokupljeni kockanjem (npr. neprestano razmišljanje o proživljenim doživljajima kockanja u prošlosti, planiranje sljedećih pothvata, razmišljanje o načinima kako priskrbiti novac za kockanje)?

5. Jeste li ste često kockali kada ste se osjećali loše (npr. kada ste se osjećali bespomoćno, tjeskobno, depresivno i slično).

6. Nakon što ste na kocki izgubili novac, jeste li se često vraćali drugi dan da ga nadoknadite („lovili“ ste vlastite dugove)?

7. Jeste li lagali kako biste prikrili veličinu uključenosti u kocku?

8. Jeste li ugrozili ili izgubili važnu vezu, posao, obrazovne ili poslovne prilike zbog kockanja?

9. Jeste li se oslanjali na druge kako biste nabavili novac kojim biste si olakšali tešku financijsku situaciju uzrokovanu kockanjem?

 

 

Ako ste odgovorili sa ‘da’ na četiri (ili više ovih) pitanja, možda imate problema s prekomjernim igranjem preporučujemo Vam da razmislite o primjeni ograničenja na vlastiti račun ili primjenu samoisključenja, kao i da razgovarate s nekime o svojim odgovorima.

Ako želite ograničiti svoj račun ili primijeniti samoisključenje, možete ga postaviti na vlastitom računu nakon što se prijavite. Više informacija o znakovima problema s prekomjernim igranjem i kako potražiti pomoć možeš pronaći u nastavku.“

Tvrtka Adria Casino d.o.o. štiti i informira igrače o mogućem štetnom utjecaju igranja te samom prevencijom pokušava smanjiti ili spriječiti širenje istoga. Prevencija se provodi kroz mogućnost isključenja i zatvaranja računa. Zahtjev za zatvaranje računa možete naći ovdje, a unutar samog korisničkog računa gdje je omogućeno da Igrač samostalno uredi postavke i odredi najviši iznos koji može uplatiti unutar određenog vremenskog razdoblja (ograničenje uloga), odnosno može odrediti najviši iznos gubitka koji može pretrpjeti u određenom periodu kao i ograničenje depozita, te je sukladno svemu dostupan i Obrazac za isključenje.

Međutim, ukoliko igrač svemu navedenome, ima osjećaj da gubi kontrolu nad svojim ponašanjem, može se obratiti na slijedeće kontakte:

 

KLOK (Klub ovisnika o kockanju)

Prof.dr.sc. Zoran Zoričić, specijalist psihijatar, stručnjak za bolesti ovisnosti

Helpline telefon: 0800 7888

Email: [email protected]

 

ZAGREB

KBC Sestre milosrdnice,

Vinogradska cesta 29, Zagreb

Klinika za psihijatriju

01/3787-111

 

RIJEKA

Nastavni zavod za javno zdravstvo

Primorsko-goranske županije,

Kalvarija 8, Rijeka

Odsjek za izvanbolničko liječenje bolesti ovisnosti

051/327-160

 

OSIJEK

Zavod za javno zdravstvo Osiječko-baranjske županije,

Centar za zdravstvenu zaštitu mentalnog zdravlja, prevenciju i izvanbolničko liječenje ovisnosti,

Drinska 8, Osijek

031/304-455

 

 

7. Završne odredbe

Ovaj interni akt stupa na snagu danom donošenja i primjenjuje se na sve zaposlenike Adria Casino d.o.o.

Za provedbu i nadzor primjene ovog akta odgovorna je Uprava društva.

 

 

U Zagrebu, 28.10.2025. godine

 

Za Adria Casino d.o.o.

 

 

Prilog

Obrazac za isključenje igrača